Åhlens levererar och träningstankar


Kl. 20:11 |

Har ni sett vilken snygg träningströja från Åhlens ? Älskar kedjan som är placerad längst till höger. Jag tror att denna kan vara snygg till vardags också, eller vad tror ni ?  Senast överförda87

  Jag håller på att suga in massa inspiration till träning just nu. Spanar in träningsbloggar, träningskläder, instagram osv. Allt för att peppa mig själv till att komma i gång igen. Jag har haft många käppar i hjulet men nu känns det som jag kan komma i gång. Hur går det för er ? Tränar ni för fullt eller har ni vila under semestern ? Denna vecka har jag kört ett överkropps-pass och i morgon är det dags för ett PTchallenge-pass (med den här tjejen som instruktör och med erfarenhet vet jag att passet kommer bli skitjobbigt!!) och senare i veckan blir det ett benpass. Det känns som en bra början med tre pass i veckan + ökad vardagsmotion och plankor hemma. Ja, någonstans måste man ju börja och det känns bra att inte börja för högt, då falerar det bara.




Kommentarer



Kom ihåg mig?