Vad innebär PT-Online ?


Kl. 07:00 |
GODMORGON! Eftersom jag har fått många frågor vad PT-Online innebär så tänkte jag börja denna onsdag med lite kort information om det. Jag har även skapat en kategori som heter PT-Online med Olga Rönnberg där jag kommer fylla på med inlägg allt eftersom.

PT Online

"Du som behöver kontinuerligt stöd med både kost och träning ska välja detta alternativ. Du har tillgång till tjänsten under 35 dagar med feedback minst en gång i veckan, mer vid behov, där du som kund får både kost och träningsprogram att följa. Bästa valet för dig som vill komma i form! För bästa resultat ska du satsa på minst 3 månaders period, livsstilsförändringen sker inte över en natt! Du kan även förlänga denna tjänst en månad i taget så länge du vill".

Från MammaFitness

Pssssst! Du behöver inte vara mamma för att köpa tjänster hos Olga :-) Klicka dig in till MammaFitness så kan du läsa mer om de olika programmen. MammaFitness finns även på Facebook, grym inspiration!

tumblr_m9lk7lXSon1rx4k90o1_500_large





Kommentarer
Emma

Kul! Jag är själv intresserad av ett liknande upplägg, så det ska bli spännande att följa dig :)

Svar: Kul Emma! :-D
Sarasdiary

Pauline

Det är ju faktiskt riktigt bra att hon börjar med kosten. Jag tycker faktiskt att det största problemet kan vara att få i sig tillräckligt med mat.
Själv känner jag nu att jag har hittat en bra kost som fungerar för mig och det bästa utav allt är ju att man aldrig är hungrig =)

Det ska bli jätte kul att följa din resa! kramar

Svar: Ja jag tycker också det. Träna kan jag men däremot måste jag förändra maten.
Härligt att du har hittat en som passar dig, det är ju det allra viktigaste :-D SÅ himla kul!

Hoppas du får en fin dag <3 KRAM!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?