Uppdaterad garderob!


Kl. 16:06 |
Tilde har vuxit ur sin garderob över en natt så idag har vi uppdaterat den lite. Just nu har hon storlek 74 men kan även har vissa kläder i 68, så jag har köpt allt i 80. Jag gillar inte att hon har för stora kläder men det känns så himla onödigt att köpa storlek 74, vilket sitter perfekt just nu. Så lite uppvikta ärmar kommer det bli. Här   är lite av det nya..

DSC_0420

Strumpor från Kappahl och Polarn och Pyret

DSC_0421

Moccasiner från Polarn och Pyret

DSC_0422

Tröja från Polarn och Pyret. Älskar kragen & den rosa färgen är ju helt underbar :-)

DSC_0423

Jeans från H&M

DSC_0424

Superfin "skjort"klänning och två bodylinnen från H&M

Jag fick också med mig lite nytt hem men det visar jag lite pö om pö istället, blir lite roligare så! Nej, nu ska jag lägga Tilde för sin eftermiddagslur och sen ska jag sticka iväg och träna direkt när J kommer hem. Jag vill göra en tidig kväll känner jag :-)





Kommentarer
Stina- med Fröet i magen

Vad mycket sött hon fått idag Thilde! POP har såå mkt fint ❤

Svar: Jaa, de har fått in mycket fint nu :-)
Sarasdiary

åh. längtar tills jag får köpa moccasiner till vår baby. så sött hihi :) fina plagg till tilde!

Svar: Hennes första :-D
Sarasdiary

Nilla

Fina nytillskott!
En sak som jag börjat undra lite på senaste tiden: Hur skiljer sig storlekarna åt mellan olika butiker/märken?

Svar: Det skiljer jättemycket och tyvärr skiljer det också från samma affär och kollektioner. T.ex är POP´s kläder stora för de nyfödda men är "normala" för de som har över 68 :-S Jättekonstigt!
Sarasdiary

Sitter och skrattar lite för mig själv när jag läser Tildes storlekar ;) Emma använder fortfarande storlek 74 och är på väg upp i 80 ;) Emma är tydligen fortfarande liten ;)

Svar: hihi! :-)
Sarasdiary

Nikita

va fint du köpt till Tilde!
Det blev dem jeansen =)

kul å springa på dig idag !
kram

Svar: Tack :-) Hon var verkligen i behov av nytt!
Men tack detsamma :-D
Sarasdiary

Carolina

Den där pop-tröjan är SÅ fin! Men vill ha den med kort ärm till i sommar..!

Svar: SÅ himla fin! Jag vill ha alla med de rosa vita ärmarna. Såg att de fanns en jättefin klänning men den fanns tyvärr bara till storlek 68 :-(
Sarasdiary

Sarah

Så söta dom 2 paren rosa strumpor e :)

Svar: De inviger hon idag :-) Supersöta :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?