Tre outfits från H&M!


Kl. 07:30 |
Hej bloggisar och god morgon! Har ni sovit gott ? Både jag och Tilde hade svårt att somna igår eftersom grannen hade fest igen. Jag längtar till hus, så det så! Ja nu var det inte min mening att klaga på grannen i detta blogginlägg utan tanken var att visa tre snygga outfits från H&M katalogen. Jag har inte spanat in den riktigt än utan gjorde det lite snabbt  igår eftersom jag ändå inte kunde somna ;-) oufit från hm

Den första är en riktigt "Sara" outfit, snygga enkla shorts och en tröja. Så här vill jag gå klädd i början på sommaren. Träningsoutfiten skulle jag vilja kopiera rakt av men tyvärr finns inte tröjan i min storlek. Den tredje är ju så vårfräsch, eller hur ? Tycker den rosa är riktigt läcker och hur snygg som helst till lite solbränd hud! Och boyfriends-jeans är väl aldrig fel ?





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Här har du en till som kan kopiera allt ovan rakt av :)

Lisa

så mycket snyggt!

Happy lördag snygging :)




Kom ihåg mig?