Stelton


Kl. 11:17 |
 

Hej bloggisar!

Här kommer ett sent hej från mig denna måndag men vi har haft fullt upp här hemma och nu sover Tilde så då passar jag på att ta en "pause". Vi ska skaffa oss en ny termos hit hem och en från Stelton står såklart högst upp på listan. Men jag kan inte bestämma mig, svart eller vit ? Den vita är ju så snygg med de svarta detaljerna och med den får man lite av båda två. Ja, det får nog bli en vit!

    Desktop4    

När Tilde vaknar är det dags för lunch och sen ska vi bege oss in mot stan för att fixa lite ärenden. B.la ett besök till Forex och när vi ändå är i närheten av Rummet kilar vi in dit också. Kanske de har Stelton termosar ?

Tjingeling så länge!





Kommentarer
Carolina

De där är snygga! Jag röstar helt klart på svart... Snyggaste färgen! Alltid! :-)

Svar: Hihi :-D Ja svart funkar alltid!
Kramis
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Även om jag är mer för vitt så hade jag röstat svart i detta fallet :p

Svar: hihi, Tack! :-)
Sarasdiary

Rebecca

Håller med om svart. Så slipper man se kaffet som rinner ner på sidorna lika lätt :-)

Har för övrigt en i grönt, de är perfekta :-) håller kaffet varmt länge.

Svar: Vad kul att höra att du är nöjd med den. Det är ju så viktigt att de håller kaffet varmt :-)
Sarasdiary

Mia

Jag har en röd och jag bara avgudar dessa termosar, min nästa hit hem ska bli en svart. Röd är ju julens färg! ;-)

Svar: Ja men såklart Mia! ;-)
Sarasdiary

BeaS

Köp en vit! Jag har en svart och blir galen på att den aldrig ser ren ut! Fingeravtryck, vattenränder osv./Beatrice

Svar: Tack för tips! Vi har en svart tassimo nu och den är ju J Ä M T skitig ;-) Så ja, det lutar mot en vit :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?