Min springlista!


Kl. 17:25 |
Hej på er!  Detta inlägg har fått väntat länge på att bli publicerat här, hihi. Jag vet inte varför, det bara har blivit så. Men jag har fått frågan om vad jag lyssnar på för musik när jag springer mina intervaller så here we go! I går uppdaterade jag den med lite gammal 90 tals euro disco ;-)

Skärmavbild 2013-01-23 kl. 15.39.44

Om ni förstorar bilden ser ni då vad det står ? Men här kommer mina sju favorit låtar, hinner oftast inte höra fler eftersom mina intervallpass oftast ligger på mellan 15-20 minuter.

Hungry hearts - Nause (uppvärmning)

Mr. Vaine - Culture Beat

She Wolf - David Guetta

Little Talks -Of monsters and med

One Day - Asaf Avidan & The Mojos

Cést la vie - Khaled

Scream and shout - Will i am & Britney Spears ( Brittans bästa låt någonsin )

Nu vill jag veta vilka låtar som är dina favoriter just nu :-D





Kommentarer

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna ett valfritt paket namnnappar från namnnappen.se så ta en titt vet ja:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/01/tavling-i-samarbete-med-namnnappense.html#.UQFgZWcypioOm
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
kram

Anna Överhem

Brukar köra på bla Maja Ivarssons version av "I want you" (darins orginallåt)
:)

Anna Överhem

Want ya, heter sen visst :)
Sen tycker jag även att Petra Marklunds Händerna mot himlen är sjukt skön, dock inte kanske att träna till kanske :)

Jenny - mammaliv i Nashville

Oj vad olika vi är i musikväg ;)
Jag har ofta Mötley Crue - kickstart My heart
Bruce Springsteen - dancing in the dark
Alice in chains - dam that river
Buckcherry - crazy bitch
Osv. Rock är min melodi ;)

Svar: Hihi ;-) sen är jag nog en "periodare" också. Ha tänk vad olika det kan vara :-)

Trevlig helg <3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Kan du inte dela ut listan? :) (Högerklicka på playlistnamnet i listan och ta copy HTTP) Så kan man enkelt bara gå in på länken och "prenumerera" :)

Här är min powerwalk liste :)
http://open.spotify.com/user/deazid/playlist/2dKvRY9RHFoDZkxLIHWCfU

Svar: Tack för tipset! Nu har jag gjort det. NU ska jag lyssna på din :-D
Sarasdiary

Hanna

Jag lyssnar på podcasts, ingen musik alls faktiskt ;).

Svar: Jag har inte riktigt förstått detta med podcast, men har ju hört många prata om det. Måste testa :-D
Sarasdiary

Nikita

shewolf är en bra låt, den brukar vi lyssna på i bilen.. högt =)

Svar: Hihi, samma här! Tokhögt :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?