Lördagkväll


Kl. 19:44 |
Godkväll fina ni! Nu har jag precis kommit hem efter en mysig dejt med J. När jag kom hem låg Tilde i sin säng och sussa gott så nu ska jag mysa ner mig i soffan och se en film. Ja, mitt sällskap ser ni på bilden nedan hihi :-) Egentligen är jag inte alls sugen, konstigt det här med godis och annat snacks egentligen. Innan det köps så är jag jättesugen sen när jag häller upp i skål här hemma så får jag avsmak ;-) Men nog ska några bitar kunna slinka ner i magen...

DSC_0346

Någon av er som har sett Magic Mike ? Det är antingen den eller Stolen med Nicolas Cage jag tänker se. Tror jag passar på att se den förstnämnda eftersom inte J är hemma..hihi

Vi hörs i morgon igen ♥





Kommentarer

jag vet att jag har sett filmen men nu minns jag inte alls vad den handlade om haha..
trevlig kväll på dig!

Svar: hehe! Tack så mycket :-)
Jag vet inte om jag tycker den är värd att ses om ;-)
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Stolen gillade båda jag och sambon så Magic Mike är nog bättre om du är ensam, hihi :) HAr den här hemma också men har inte sett den än :p

Svar: Det blev magic mike ;-)
Sarasdiary

Låter som en härlig kväll :) Jag såg Magic Mike för ett tag sedan och jag skrattade så jag grät mellan varven, vet dock inte om det beror på att jag är lättroad eller att den var bra ;)

Svar: hihi!

Jag var inte helt fokuserad på filmen men såg bitvis. Men tyckte den var lite fjantig mellan åt ? Eller så var jag bara inte på humör ;-) haha
Sarasdiary

Nikita

Brukar vara lika för mig , är sugen å köper massa sen försvinner suget :(

Albin började sova helt bra kanske vid 1,5-2 års ålder
Om ja inte minns fel.. Vet att ja höll på å bli tokig då han var liten med,
Läste så mkt om sömn hos barn..

Svar: Hihi, visst är det konstigt ? :-)

Visst att vi också har jobbiga nätter ibland (får stoppa in nappen 10 miljoner gggr, tillslut får jag nog och bäddar ner mig och Tilde i gästsängen så somnar hon) men inte alls lik era nätter. Ja, du gör det bra helt klart. Och "hoppas det går över snart" är ju verkligen ingen tröst.
Jag köpte flera böcker innan Tilde och tänkte att det ska jag läsa, men har inte läst något alls. Kanske blir att jag öppnar boken om det blir något hinder på vägen..men ofta blir det att jag googlar ;-) hihi
Sarasdiary

Linda

Hehe Magic Mike är en riktig dreggelfilm....Tatum e ju så nice ;)




Kom ihåg mig?