Kelly top&kaffedejt


Kl. 07:11 |
ginatricot    

Det är inte ofta jag shoppar på Gina Tricot. Kvalitén är ofta så himla dålig och efter en tvätt är plagget ofta förstört. Men några godbitar kan det ju finnas och denna tröja måste jag spana in! :-) 99:- är priset för den.

Godmorgon fredag!

Jisses vad veckorna går snabbt! Helt galet. I dag ska vi in till stan för en kaffedejt med Malin och jag ska också passa på att försöka hitta något till i morgon då det vankas tjejmiddag :-D

Ja, det blev ett litet snabbt hej här, men vi hörs säkert antingen här eller på instagram @sarasdiaryblogg under dagen





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Hihi så typsikt du :) Fin va den i alla fall :)

Svar: Hihi! Eller hur? ;-)

Trevlig helg fina du!
Sarasdiary

Pauline

Ja det där var en riktig Sara tröja =) Jag tycker faktiskt att dom har bra kläder och jag har mycket kläder därifrån som fortfarande ser ut som nya =)

Kram

Svar: Men vad härligt att höra Pauline! Kanske är jag som köpt "fel" kläder därifrån? :-) hihi

Trevlig helg <3
Sarasdiary

Hanna Z

Åh vad fin! (såklart, haha). Du får säga till om den var nåt att ha sen:) Här har du en till Gina-fantast. Handlar mycket där och är oftast riktigt nöjd, även om jag förstår hur du menar. Mycket kläder tappar ju form snabbt men godbitar finns:) Ha en bra dag, kraaam! :)

Ja gör det! Låter ju avancerat med så mycket i men det går på ett kick och blir supergott! :D

Kramis

Ja guuud, det hade ju varit drömmen om ni gjort det! Får hålla tummarna, hihi, men annars i sommar som sagt. Och ja åh, med en liten Lion <3

Puss!

Stina- med Fröet i magen

Den där tischan ligger redan i min garderob och väntar på mina "smalare tider" hi hi :))

Svar: Hihi, härligt!

Dock fick den inte följa med mig hem. Den var så fyrkantig?
Sarasdiary




Kom ihåg mig?