HAPPY FRIDAY!


Kl. 08:11 |

Godmorgon fina ni!

Gissa vem som vaknade med nästäppa och liiiite ont i halsen (som nu har försvunnit efter frukost). Jag HOPPAS verkligen det bara är något som är här på en snabbvisit för jag har inte tid att bli sjuk. Så idag ställer jag och Tilde in våra träningsplaner och vi tar istället en mysfredag här hemma med en promenad efter lunch. Vad ska ni göra i dag ? quote quote2

TACK för eran respons på de senaste inläggen, ni är världens bästa läsare, helt klart!





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Jag vaknade täppt i ena näsborren men det är redan borta (tack och lov) så jag kör på som vanligt idag :)
Först ska jag redigera New Born bilder från gårdagens plåtning och sen blir det en sväng på stan för att införskaffa en StayInPlace sport-bh som InterSport har på erbjudande :) Träning ikväll :))
Ha en fin fredag :)

Svar: Hoppas det bara var tillfälligt :-) Jag skulle också behöva en ny bh och dessa har jag hört gott om! Hoppas det finns i din storlek :-)

Trevlig helg <3
Sarasdiary

Ida

Älskar sådana där inspirationsbilder, de är fantastisk pepp!

Svar: Vad roligt att du gillar Ida :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?