Första skon ?


Kl. 09:00 |
Hör söta är inte dessa skor ? Vi har inte köpt några skor till Tilde än, men snart är det ju dags! Till våren kommer hon säkert att stappla fram på små fossingarna så ett par rejäla skor som sitter bra är ju ett måste. Har ni något tips på en bra första lära-gå-sko ? Givetvis måste hon ju matcha mamma och pappa med ett par converse i sommar också, hihi! :-)

Finns HÄR!

Godmorgon!

 Om några timmar ska jag åka iväg och jobba ett kvällspass så nu är det Tildemys hela förmiddagen :-) Så jag passar på att önska er en trevlig fredagkväll redan nu utifall vi inte hörs nå mer under dagen!

 




Kommentarer
Pauline

Men gud så söta skor =) Nova ska också få ett par converse till sommaren, det är ju ett måste på dom små fötterna.

Hoppas ni får en fin dag. Kramar

Svar: Ja visst är de söta och ett converse är ju bara ett måste! hihi De är också så himla söta :-)
Sarasdiary

De är såå fina, Kavat no1, Lova hade såna och jag är lite ledsen över att de inte går upp till hennes storlek hon kommer ha i vår, hihi! <3

Kram och glad helg vännen :D

Svar: Då får det bli ett par kavat! :-) Tror jag hade ett par också som liten <3
KRAM KRAM
Sarasdiary

Hej!
Jättesöta skor!
Kavat-skorna är absolut bäst! Sulorna på "lära-gå" skor måste vara hårda så att inte barnet trampar snett. Det kan ge problem senare i livet...
Converse är också sött på de små. Min lilla tjej hade ett par rosa när hon satt i vagnen. Urgulligt!
Trevlig helg!

Svar: Tack för tips! :-)
Sarasdiary

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Gud vilka söta små skor! Du får gärna dela med dig om du får några bra tips för jag undrar också vilka skor som är bra till dom små nu när dom snart ska börja gå. Din dotter och min son är nästan lika gamla, tror det bara skiljer någon vecka så himla roligt att läsa om Thildes utveckling då min son är i samma fas!

Svar: Det verkar som att dessa kavat no 1 är de som gäller. Men fick även tips om att gå till en sko affär och prova ut en sko för att veta vilken som passar bäst :-)
Sarasdiary

Jeanette(Sundsvall)

Mitt råd är att prova ut första skon i en barnskobutik, kaks (kax?) i stan tex. De kan hjälpa er vilket märke som passar Tildes fot bäst. Kaks passar lite bredare fötter medan tex Ecco och Superfit passar lite smalare fötter.

Svar: Jättebra tips Jeanette!! :-)
Jeanette(Sundsvall)

Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med i min tävling där du kan vinna majskrokar i smakerna majs, vanilj och frukt :) Har du inte egna barn i rätt ålder kanske du kan ge bort dom? :) Eller varför inte smaska på själv! Kika in här och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2013/january/tavling-vinn-majskrokar-i-olika-smaker.html

Jessica

Vi har haft ett par svarta sådana som på bilden och ett par andra kavat höst skor och jag är jätte nöjd med båda, kavat har klart bästa skorna tycker jag :)

Svar: VAd roligt att höra! Det får nog bli ett par kavat no 1! :-)
Sarasdiary

Sandra

Dom är jättesöta. hoppas ni har en trevlig dag/kväll :) själv sitter jag och en kompis och har sett på hockeyn och väntar nu på biteline mat som kommer strax. sen ikväll ska vi till en kompis i skönsberg på fest, sen utgång :) kram

Svar: Vad kul med utgång, hoppas du får skoj :-)
Sarasdiary

Carolina

Min stora tjej hade Kavat-skor som sina första skor, så nu har lillasyster några par som väntar på att få bli använda.. Och Converse är ju givet! Har ett par mjuka baby-converse sen flera par "riktiga" också.. :-)

camilla

Älskar Kavat skorna! Snäppet sötare utbud till tjejer! :) Fyndade två par till Elton. Håller tummarna för att sandalerna passar i sommar.

Kramar




Kom ihåg mig?