En julklapp..


Kl. 11:46 |
DSC_0345  

I ett av alla paket låg ett par byxor från Fjällräven Älv trousers, perfekta att ha vid mina barnvagsnpromenader! Ja, J bor i sina och risken finns väl att jag också kommer göra det ;-) Tröjan är det skönaste understället enligt mig  Walking outdoors heter det och är gjort av bambu och elastan!

Nu blir det lunch här och sen ska jag och Tilde bege oss på en promenad till mitt jobb och fixa med lite saker. Äntligen tar jag tag i något som jag borde ha gjort för ca ett år sedan ;-) haha!





Kommentarer
Malin ☆

Men vad fin du är gumman! Och fjällräven gör ju grymma kläder så förstår att du är nöjd med byxorna :)

Puss!

Svar: Ååå tack vännen! Lite ovanlig outfit bild, hihih :-D Inte varje dag jag visar upp mig i liknande kläder ;-)
hihi

KRAM!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?