Dagens Sara


Kl. 11:08 |

Det har ekat lite tomt här inne på dagens Sara den senaste tiden och det beror på att inget nytt har fått flyttat in i garderoben. Blir ju lite tjatigt att vissa samma samma och samma, eller hur ? Men som jag skrev för några dagar sedan så fick lite nytt flytta in i garderoben så idag tog jag mig tiden att fixa en dagens. Desktop5Tröja - VILA & Jeans - Dr Denim (de är nyfärgade och jag blev så himla nöjd. De ser precis ut som ett par nya!) Tröjan är väldigt kort så jag gick upp en storlek.

Precis som jag skrev på instagram @sarasdiaryblogg så känner jag mig så mycket piggare om jag klär på mig vanliga kläder, sminkar lite och lockar håret. Jag lurar mig själv lite ;-) hihi Nu är det lunchdags för oss båda här hemma och vid kl 13.00 ska vi iväg och få lite information om barnomsorg. Helt galet att Tilde ska börja dagis/förskola efter sommaren. TACK för alla krya-på-dig-hälsningar! ♥

 




Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh så är det för mig med. Samma sak att sminka sig även om jag jobbar hemifrån. Om jag går upp och gör mig iordning och sen sätter mig vid datorn får jag en ordentlig start på dagen och "går till jobbet" precis som "alla andra" :p

Hanna Z

Haha ja nu har man ju lite mer koll. Visserligen köpte vi ALLT sist jag var gravid, alltså allt man kunde tänkas behöva plus lite till. Mer det var mer för att vi bor som vi gör och det inte går så snabbt att bara "åka och köpa" om man saknar nåt.. Kläder fick vi ju dock köpa mer av eftersom vi inte köpt så jättemkt i minsta storleken..

Jättefin är du! Gillar med att göra iordning mig även när man mest bara ska vara hemma..

du är verkligen toppenfin idag! :)

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Väldigt fin är du! :)
Vad använde du för medel denna gång du färgade? Du skrev för ett tag sen när du gjorde förra tvättningen att det nästan inte blev någon skillnad alls. :)

Svar: Tack :-D
Det hette back to black och jag köpte det hos Åhlens. Finns även hos Panduro!

Trevlig kväll!
Sarasdiary

Emelie

Supersnygg tröja!! :-)

Svar: Visst är den. Love it! <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?