Andas!


Kl. 12:10 |
Hej finisar! Här kommer ett sent hej från mig idag. Min tur med sovmorgon och sen har allt bara gått i ett och nu äntligen tror jag Tilde somnat ute på balkongen. Nu ska jag ta tag i hemmet lite och lyssna på  Melissa Horn. Vi storstädade ju igår men det syns verkligen inte idag. Antar att det är så med småbarn och en sambo.... ;-) När Johan kommer hem så ska jag sticka iväg och träna. Känner mig sjukt peppad på intervaller på bandet till HÖG musik och avsluta med några killers, plankan såklart! Vi hörs nog mer under dagen...

I bland kan det räcka med att gå undan och andas några sekunder och sen ta nya tag, eller hur ? 





Kommentarer
Emelie

Fy tusan Sara, min älskade sambo är hemma på långledighet över dom här helgerna. Och ingen kommer bli gladare än jag på måndag när vardagen och verkligheten drar igång. Det är tammetusan som att leva med en tonåring som helt har vänt på dygnen, är aptrött, och inte gör ett jota hemma. Haha! Tacka vet jag jobb som vårt som håller vardagen igång ;).




Kom ihåg mig?