Zara Kidz


Kl. 09:54 |

Hej på er!

Tilde sover och jag passar på att spana in Zara lite. Det finns verkligen mycket fint som skulle kunna få flytta in i Tildes garderob nu till våren. Denna, denna och denna är några favorit överdelar. Och jeansoverallen är ju så himla söt med skärpet! Perfekt i sommar.  Så fort jag får chansen måste jag dit och spana in. Det är så himla synd att Zara stängde ner här i sundsvall för några år sedan. Jag saknar den butiken. 0195203107_1_1_1Hur coola ? 

Förresten, är ni sugen på en tävling ? Om jag hinner kommer den upp i eftermiddag!

Ha det fint så länge :-)

 




Kommentarer

zaras barnkläder är verkligen underbara! och visst var skorna här söta :)

Svar: Helt underbara. Dock vågar jag inte beställa då jag har hört de är så små i storlek.
Ja skorna är ju så söta, hihi :-D "Gubbskor" med stjärnor :-)
Sarasdiary

Pauline

Jag blir helt tokig när jag ser hur mycket fina barnkläder det finns. Snart dags att uppdatera Novas garderob tror jag bestämt =)

Kram på dig

Svar: Hihi, ja det finns så himla mycket fint :-) KRAM <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?