Tuesday diary


Kl. 08:49 |
H e j! I går kväll kom jag hem efter Bion till en jätte förkyld och ledsen liten tjej. Vilken natt vi har haft, kan räkna timmarna jag har sovit mellan tummen och pekfingret. Stackars liten. Så idag är alla planer inställda och vi fortsätter att hänga här hemma. Jag tror det är tredje gången Tilde är förkyld under sina nio månader. Hoppas detta går över lika snabbt som de andra gångerna. Nu ligger hon och sover sin förmiddagslur som jag hoppas bli en lite längre stund än vanligt, så hon får chans att samla lite kraft. Ja, för min skull också såklart ;-) Tanken var ju att jag skulle ligga bredvid T och passa på att sova men eftersom jag börjar hosta så blir hon väckt. Så jag har bäddat ner mig i soffan nu och ska stänga ned här. Det gäller att passa på!  006 Vi får se om vi hörs nå mer under dagen, skulle vilja dela med mig av första veckan med PT-Online. Idag har jag fått mitt kostschema. Jag hoppas på att få lite tid att skriva ner några rader senare under dagen, håll utkik om ni är nyfiken.




Kommentarer
Hanna Z

Usch då, krya på er! <3

Svar: Tack vännen <3
Sarasdiary

stackars, stackars liten. hoppas verkligen att det bli bättre snart och att du (ni!) får bättre sömn natten som kommer!

Svar: TACK fina du! Usch för de små när de är sjuka. Men konstigt nog är hon ändå pigg och glad och busar för fullt. Så det är väl tur <3
KRAM
Sarasdiary

Pauline

Nej stackars lilla Tilde, hoppas hon blir bättre snart <3
Kramar

Svar: <3<3
Sarasdiary

Sandra

Hoppas hon blir frisk fort och att ni båda får ordentligt med sömn inatt :) kram

Svar: Tack Sandra <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?