Pakethämtning


Kl. 15:16 |
Hej vänner! Vi har precis kommit in från en riktigt härlig promenad. Vi har verkligen haft underbart väder idag, eller hur sundsvallsbor ? När vi ändå var ute och gick hämtade vi två paket hos posten som låg och väntade + att jag passade på att posta ett. Ett av paketen innehöll den efterlängtade Steltonstermosen, eller rättare sagt en steltonpress! Tror jag ska inviga den redan nu, ladda upp med en kaffe innan träningen ;-) Vad paket nr 2 innehöll ska jag också visa er, men i ett eget inlägg. Ni kanske undrar om jag har fått mitt träningaprogram än och det har jag inte. Kontaktade Olga idag eftersom jag väntade ivrigt i går på att få det, men det kommer någon gång under vecka 3. Jag vill ha det nu! :-)  

DSC_0391

Denna press rymmer åtta koppar kaffe och ska tydligen hålla värmen riktigt bra! Jag beställde den från FRAPP.se som just nu har steltonstermosar nedsatta i pris. Passa på!

 




Kommentarer

Fin blogg!

Önskar dig en fin onsdag!

¨Har skapat en blogg grupp på fb, var gärna med där och dela med dina inlägg, bjud även in bloggare, din vänner mm.
http://www.facebook.com/groups/505749429470981/?notif_t=group_r2j

Kram

Svar: Tack :-)
Sarasdiary

Carolina

De är snygga de där!!

Svar: Ooo ja! Toksnygga, hihi :-D
Sarasdiary

Ida

Superfin!
Ska nog också beställa en sån :-)


Vad kostade frakten?

Svar: Jag vet inte..har kastat fraktsedeln. Men tror den inte gick på många kronor!
Kika in på frapp.se :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?