New in!


Kl. 19:30 |

Men god kväll bloggisar!

Tänkte visa er min senaste shopping som kom med posten i går. En helt underbar tröja från ChillNorway som jag shoppat hos CreativeLounge! Den är så härlig och mjuk, en perfekt lite finare vardagströja. Så nöjd!

Senast överförda13

 Vet ni vad ? Från och med nu (kl 19.30) och 24 timmar framåt får NI läsare 15 % rabatt på hela eran beställning (gäller ej presentkort och endast nybeställningar!) hos bästa CreativeLounge om ni uppger koden SDCL15 i kassan :-)

newstolove.jpg_0_0_100_100_1000_450_100

H.A.P.P.Y S.H.O.P.P.I.N.G!

Berätta gärna för mig om ni shoppar något och i så fall vad :-)





Kommentarer
Sandra

Åh, du gjorde min kväll :) såg den här snygga i fredags, sen dess har jag gått och tänkt hela tiden typ "ska jag köpa den eller inte" och nu kunde jag bara inte låta bli med rabatten :) så, tack söta du :) jag hoppas jag hinner få den på fredag då det blir fest, tänkte ha den då med ett svart armband och ett grått metall armband. tror du det blir snyggt tillsammans? :) kram

http://shop.creativelounge.se/se/art/bloved-screw-bracelet-brownwhite-gold.php

Svar: Vad kul att du gilla Sandra :-) armbandet är ju riktigt fint!! Kommer bli super :-)

CL har supersnabb leverans!! :-)

Kramis
Sarasdiary

snygg

elin-mamma till Signe

såååå snygg tröjja!:-)

Ja gud! jag har ju varit hemma sedan 1november 2011. Tror jag glömt hur det är att jobba haha
Tänkte skola in S när hon var 1,5 men då blir det ju mitt i sommaren. Så då stannar jag hemma lite till:-)
Ursch, känns ju som att det var nyss jag satt hemma med en nyfödd liten groda.

kram<3




Kom ihåg mig?