Mellanmål!


Kl. 15:35 |
Tjohej! För någon timme sedan kom vi hem från Kyrkis. Så himla mysigt att träffa alla mammor och barn. Men jisses så trött vi blir efteråt ;-) Idag bjöds det på smörgåstårta men jag tog bara en kaffe. Hade precis ätit lunch och tur var väl det!. Vi har precis stigit upp efter en liten lur och stoppar nu i oss lite mellanmål. Fast Tilde kastar rånen på golven. Tror hon börjar tröttna på dem. Själv så smuttar jag på en hallonsmoothie gjord på hallon, kvarg och lättmjölk. Väldigt enkelt, mättande och framför allt gott! Bild 2013-02-12 kl. 15.27

Trött och ont i huvudet. Underbara tisdag...

Jag vet inte hur många gånger jag har kollat min mejl idag. Hoppas på att få mitt träningsprogram. Påbörjar 3:e veckan idag...





Kommentarer
Anna Överhem

Är det mkt folk på kyrkis nu för tiden? Jag vågar mig inte ut på sånt där nu i dessa sjukdomstider :(

Svar: Idag var vi 42 stycken ( barn inräknade) så ja, mycket folk :-) Du får väl hem bacillurer från dagis ;-)
Sarasdiary

Anna Överhem

Jodå baciller får jag hem, men jag tror naivt att de inte är lika mkt än de som frodas runt i stora folksamlingar där. Tror jag gått och blivit hypokondrisk..drar mig tom till att åka till birsta C och shoppa..men jag är ju inte riktigt riktig som normalt folk, ;-P
Fick min beskärdade del av 10 v konstant sjukdom i höst, tror det tog knäcken på mig och blev då hypokondrisk på cupen, haha :-)
Ska försöka våga mig till kyrkis så småningom för det är sjukt trevligt där! <3

Svar: Men jisses! Jag FÖRSTÅR att du är hypokondrisk. Det får man vara om man varit med om det! jisses :-S Ja jag tycker det är lite mysigt och Tilde älskar barn och det är så kul att se. Men nu ska hon som har i selånger vara ledig och det kommer bli nya tider som inte alls passar oss :-( Så trist!

KRamis
Sarasdiary

Liten i storlek, som Lindex generellt, funderar nästan på att byta till en större så hon har lite att växa i, men får se - såå fin iallafall :D

Kram vännen!

Svar: Ååå TACK för svar fina du! Då kanske jag kan satsa på en i storlek 86 till Tilde ändå. Hade tänkt storlek 80 först men om den är lite lite i storlek kanske den kommer bli perfekt till våren och sommaren :-)

KRAMIS <3
Sarasdiary

lisa

Fina sara!

Kram




Kom ihåg mig?