Love ring&Rabattkod


Kl. 07:00 |
G o d m o r g o n! Jag måste få visa er min nya ring som är på väg med posten och den bör anlända vilken dag som helst. Det är Annica Vallin som har designat den.  Har ni hört talas om henne ? Hon designar smycken b.la ringar av riktigt bra kvalité i silver. De är stilrena, klassiska och många har söta hjärt-detaljer :-) Precis i min stil! Produktionen av smyckena sker i indien där spenderar Annica mycket tid och är väldigt noga med att de som jobbar har bra arbetsförhållanden. Hon samlar även in pengar till ett projekt, The sunshine projekt. Ett barndaghem i New Delhi som hjälper barn i slummen till skolgång, läxläsning, mat och kläder. Det känns kul att veta att lite av pengarna går till välgörenhet ♥ 12552389-origpic-3a4339  

Denna ring kan också bäras med en silverkedja runt halsen. Kul att kunna kombinera och perfekt för oss som jobbar inom vården!

Mellan den 13-20 februari får NI hela 20 % rabatt på ett köp hos just Annica Vallin :-) Ange bara sarasdiary i kassan! Jag är så glad som får ge er den rabatten, hoppas ni gillar. Du kommer till webbshopen H Ä R!

Annica Vallin finns även på facebook där hon i bland lottar ut smycken, missa inte!





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Vilken söt :)

Svar: Ja visst är den ! :-) Finns mycket annat fint också. Gissa om jag hade svårt att välja ? :-) hihi
Sarasdiary

Hanna

Vad söt den är!

Svar: Jättesöt :-)
Sarasdiary

verkligen så himla fin!

Svar: Ja visst är den :-) Idag kom den och den är mycket finare i verklighet! hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?