Gääääsp!


Kl. 20:08 |
Godkväll bloggisar! Vet ni vad, direkt efter jag nattat Tilde gjorde jag också kvällen. Har legat i sängen sedan kl 19.00 och har svarat på massa mejl, svarat på era kommentarer och kvälls-shoppat lite. Snart ska jag stänga ner här och slå igen mina bruna, är så galet trött. Det har varit en tuff vecka med mycket träning och just i kväll tänker jag lyssna på kroppen. I morgon är det dags för vägning, mätning och ta foto. Känns som om denna första period har gått galet snabbt och till veckan är det dags att förlänga ytterligare en månad. Tre månader har jag planerat för. bild-42

Många kvällskramar från mig!

 




Kommentarer
Malin ☆

Ja, jag ska träna imorgon men osäker på när det blir. Hoppas på att komma iväg på morgonen efter dagislämning men det beror lite på hur långt jag hinner med studier nu ikväll ;)

Puss & Natti <3

Malin ☆

Fiiiiin du är förresten gumman!




Kom ihåg mig?