Fredag = vägning&mätning


Kl. 08:57 |
Jag har känt i kroppen i några dagar att det händer grejer. Så jag har verkligen längtat till idag, fredag, att få ställa mig på vågen och ta fram måttbandet. Men till min besvikelse så har det inte hänt så mycket, *suck*.  Tycker jag har fått koll på kosten nu och får i mig det antal kalorier jag ska samt kommer upp i den nivå jag ska med protein, kolhydrater och fett. Men det är ju bara att kämpa på! Jag fick mitt träningsschema i går och idag ska jag göra det första passet, längtar redan! Det är många nya övningar och upplägg som jag inte är van vid, så detta ska bli kul! Dessutom har hon lagt in cardio i form av intervaller, efter stå styrkepass :-) Det är sammanlagt sex pass jag ska beta av i veckan, varav två stycken kan jag göra hemma. Så det blir precis som jag har tänkt, fyra pass på gymmet! Men, hade jag haft en fitnessboll och några hantlar skulle jag kunna träna hemma. Jag hoppas nu att kombinationen av maten och träningen kommer kicka igång det hela! Men nu vi gör som varje fredag, här kommer siffrorna (de inom parantes är det totala sedan start); Vikt : -0.1 (-0.6kg) Midjemått : 0 ( -3,5 cm) Stussmått: -0.5 (-2,5 cm) Lårmått: - 5.5 ( - 5,5 cm) Har mätt på fel ställe!! Överarm: 0  ( -0.5 cm)




Kommentarer

Kämpa på! Du är superduktig.
Önskar dig en bra fredag!

Svar: <3 Tack!

Önskar dig en fin helg :-) kram
Sarasdiary

Pauline

Du är jätte duktig, alla framsteg är BRA framsteg även fast det inte alltid går så fort som man vill. För mig tog det flera veckor innan det verkligen började hända någonting med min kropp. Jag ville ge upp många gånger för att jag blev less på att ingenting hände men nu är jag självklart glad att jag inte gjorde det =)

Jag tror att dom har bra bra fitnessboll och hantlar på rusta för en billig peng =)

Fortsätt kämpa bara =) Kram på dig!

Svar: Men du alltså Pauline <3 Jag antar att det tar ett litet tag för kroppen att "fatta" vad den ska göra :-) Den är väl i chock än ;-) hihi

Ja rusta har grejer! Men jag vill komma iväg på gymmet. Men funderar på att köpa en boll, bra att ha ;-) hihi

<3 Många kramar och trevlig helg!
Sarasdiary

Jag o dom små

3,5 cm i midjan är ju faktiskt rätt så mycket ändå! Tycker du är grym som gör det här och det är jätteroligt att få läsa om det.
Du verkar vara envis (på ett BRA sätt, tänker på semlan du hoppade över tex) och det kommer du nog långt på!

HejaHeja!

Sara

Men jösses! Det har ju hänt mycket ju. Roligt att se. Fast jag tyckte redan innan att det inte behöver minska några mått el gram på dig Sara. Så fin som du är! Fast bra kost och rolig träning är ju så mycket mer än att bara minska i storlek, huvudsaken man mår bra!! Trevlig helg kramis

Svar: Vad snäll du är Sara. Visst skulle jag kunna nöja mig men jag känner att jag vill stärka upp kroppen efter graviditeten. Lära mig äta sundare. Mår så himla mycket bättre :-) Dessutom blir det som mitt "intresse" om kvällarna, åka iväg och träna. Och egentid ;-) hihi

Har du börjat jobba ? Trevlig helg <3 KRAM
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Du är så målmedveten och duktig, blir impad och peppad ' you go girl'. Jag har också kommit igång, mår som en prinsessa och vågen och kroppen minskar

Svar: <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?