Fleecejacka


Kl. 09:47 |

God förmiddag bloggisar!

Jag tror att jag glömt visa er Tildes fleecejacka ? Det blev en från Nova star. Den är perfekt nu när det är lite mildare väder. Hennes vårjacka vill jag inte börja använda än :-) Det är storlek 74 på den och det är så stor, men då kommer hon kunna ha den längre istället. Tänk vad storlekar kan skilja så himla mycket.

DSC_0387

Nej, nu ska vi klä på oss och bege oss mot bilen. Vi har lite saker att fixa, J kom hem i går och sa  "packa med dig något fint till fredagkväll". Då blev det lite smått panik för mig som ni förstår ;-)

Önskar er en fin dag! I morgon är det fredag = HELG! :-D





Kommentarer

så himla fin! bra köp :)

Svar: Tack :-)
Sarasdiary

Camilla

Såå fin den är. Är den vindtät? Har nämligen tittat på polarns vindfleece men tyckte den här såg finare ut:-)

Svar: Nej, tyvärr är den inte det. Jag har även tänkt köpa en från POP ;-) Man kan väl inte ha för många ? hihihi ;-)
Sarasdiary

Ska ni på tur i helgen? :-)

Svar: Jajjamensan Julia. Vi ska ut på en liten tur i helgen :-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?