Alla hjärtans dag


Kl. 09:51 |

Happy Valentines day sweeties! 

Vi började våran dag med en gemensam frukost tillsamman hela familjen som jag inte vet sist när det var. Nu sover Tilde och när hon vaknar ska vi åka till Drakborgen och busa gärnet. Givetvis har jag förberett lunch och ett mellanmål så om tjejen vill så tar vi också en sväng på Birsta innan vi åker hem. Att planera är verkligen A&O om kosten ska fungera. Det tar lite tid, men det måste det få göra också. Det kommer vara värt det i slut ändan... hoppas jag.

Bild 2013-02-14 kl. 09.41 Bild 2013-02-14 kl. 09.46  

Bild 2013-02-14 kl. 09.46 #3

Dagens i form av photobooth- bilder; Tröja från Lindex och Jeansen, mina underbara please!

 




Kommentarer
Emma

E tröjan från buktik nu?
Kram Emma

Svar: Tröjan köpte jag före jul. Men har sett att den reas ut! Har du tur kanske den finns kvar i din butik ?
Sarasdiary




Kom ihåg mig?