10 månaders kontroll&En dagens


Kl. 09:56 |
En solig dag har vi vaknat upp till här i Sundsvall! Tilde sover nu och när hon vaknar ska vi till BVC och 10 månader kontroll. Har inte vägt och mätt på två månader nu så det ska bli spännande. Längesedan jag visade en dagens, men har liksom bara "gammalt" och det ni har sett. Men vi kör ändå! Dock tror jag det blir ombyte innan vi går ut så vi kan vara ute och ta en promenad innan vi går in och äter lunch.

Senast överförda8

Tröja - Lindex / Jeans - Please

Jag tror en promenad gör kroppen gott i dag. Jag har gräslig träningsvärk preciiiiiis i hela kroppen. Har redan börjat gruva mig för kvällens pass som innehåller både knäböjhopp, utfall och latsdrag!

NI gör mig så himla glad med era kommentarer här när jag kikar in! och att jag inspirerar JUST DIG gör mig ännu gladare!





Kommentarer
Malin ☆

Så härligt med träningsvärk, hihi! Det kommer gå toppen även ikväll ska du se :)

Njut av dagen och SOLEN nu!
Puss & kram!

Svar: ojojoj! Jag har nog aldrig haft så gräslig träningsvärk i benen som jag har nu. Var närapå att börja grina flera gånger under passet idag. Och sen avsluta på bandet med maxlutning. Galet. Men nu är det gjort och i morgon står det VILA på schemat. Ja, förutom plankan då ;-)

KRAMIS!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Träningsvärken är ett faktum även här :P Så sjukt stel imorse på min promenad, hehe :p

Svar: Viss träningsvärk är skön, men när det gör så ont att man inte vill röra sig är det inte ok. Fy fasen. Jag vågar inte ens tänka på morgondagens värk... MEN, vi får se det positivt! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?