Julklappar


Kl. 13:59 |
Jag har alldeles nyss klickat hem några julklappar till Tilde. Eftersom vi ska fixa till hennes rum nu efter nyår så kommer hon få en hel del till det. Bl.a blev det ett lektält från Kids concept som jag tror hon kommer tycka är skoj. En taklampa och en borsdlampa från samma märke klickade jag hem för någon vecka sedan och de är verkligen SÅ mycket finare i verkligheten. Jag älskar färgkombinationen vitt, rosa och grönt. Som jag ser fram emot att få ge Tilde ett fint barnrum!
 
Jag tycker verkligen det är svårt att veta vad Tilde ska önska sig i julklapp. Vad önskar era 1.5 åriga barn sig i julklapp ? 
 
 
 




Kommentarer
Pauline

Nova har hur mycket leksaker som helst så vi har valt att bara köpa kläder till henne i jul. Hon förstår ju iaf inte så mycket och då får man passa på. Nästa jul vill hon nog ha leksaker så då tar vi det då istället =)

Kram

Lina

så fint. Det är så roligt med barnrumsinredning. Ja, all inredning för den delen. Hoppas ni klarar er från magsjuka. Tycker att våra barn nästan alltid har den typen av magsjuka som du beskriver. De kräks några gången och sen är det bra. Det värsta som finns oavsett.

Sara T

Jag har en tjej på 2.5-år och förra året, när hon var som Tilde, fick hon Brios klassiska spis med tillhörande skåp och diskho. Det är helt klart fortfarande en stor favorit här hemma. Sen fick hon en del Duplo också som även det används flitigt :-).

I år har hon börjat önska sig saker själv :-). Nu är istället frågan vad man ska hitta på till lillebror som är två månader...

Therese

Vi har önskat Duplo, sagoböcker och kläder i nästa storlek. Tycker också det är jättesvårt, vill ju komma på nåt vettigt. De ovettiga julklapparna klarar släkten att komma på alldeles själva ;-)

Nikita

oj, och jag skulle kunna köpa ihjäl mej åt meja :D
hon gillar ju kläder, så det ska hon få, en pyjamas, docka och massa tillbehör till den då hon även gillar att leka med dockor , så dock bad balja, dockmatstol ,dockbilstol osv :P

kristin

vi har en tjej som är 21 månader, hon ska få en liten hund med koppel som går och skäller, för hon älskar hundar och katter. sedan blir det en bilbana och något annats om hon önskat sig om hon kunde uttrycka det är kläder till dockan och en liten säng till den. klä på och av dockan, lägga dockan att sova etc. är jättekul! :)

Svar: MEn ååå så gulligt med en liten hund :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?