Gravid vecka 21 (20+1)


Kl. 15:58 |
 
 
Nu är jag redo för jobbfest! Tack Malin för lånet av den superfina blusen fråm mom2mom! Den är ljuvlig och så himla fin med spetsdetaljerna. 
 
I går gick vi in i vecka 21, nu har halva tiden gått. Jag börjar känna att det blir tyngre och det är inte "bara" att byta blöjor på golvet eller att klä på vinterkläderna på Tilde. Att böja mig ner för att plocka upp saker börjar också bli tungt. Hur kommer det inte bli de sista veckorna? Jisses. Annars har jag fått höra att jag ser mycket piggare ut och det känner jag mig också. Härligt!




Kommentarer
Gunilla

Du är jättefin! Ha en trevlig kväll :)

Svar: Tack :-)
Sara´s Dagbok

Erika

Vilken fin mage och fin blus! Och va fort tiden går :) känns som att det var nyss du skrev att ni väntar en till :)

Jenny

Vi väntar också vårt andra barn, är nu i vecka 28. Jag slänger upp min 2 1/2 åring på skötbordet och byter jag skulle aldrig palla att byta på golvet.. Jösses en skulle ju inte ta sig upp ;) jag känner mig mycket osmidigare denna gång och hur ska detta sluta haha ;) fin du är i blusen förresten :)

Svar: Vi har aldrig haft ett skötbord. Behövde det inte i lägenheten eftersom vi då hade en bänk över tvättmaskinen. Men nu måste vi köpa ett :-) hihi Och detr verkligen en pers att ta sig upp från golvet :-) hihihi!!!

Tack <3
Sara´s Dagbok

Denise - Mama till Noah!

Åh så fin du är!

Svar: Tack Denise <3
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?