Godnatt


Kl. 22:25 |
God kväll bloggisar! 

Hemma nu och har krupit ner i sängen efter ett kvällspass. I kväll får jag nog svårt att somna då jag har 1000 tankar som snurrar. Önskar jag kunde dela med mig så ni kunde ge mig lite tips och råd (ni är ju grym på det), men det får vänta lite.

Vet ni vad? När jag hämtade Tilde på dagis i torsdags så fick jag veta att magsjuka och höstblåsor har börjat härja där. Jag känner inte alls för att lämna henne i morgon, vi vill vara friska! Tänk om vi ändå kunde få vara hemma med henne. Bestämma själv när man vill/kan jobba? ;-) Jag längtar SÅ till jag blir föräldraledig igen.




Nej, nu måste jag försöka sova! Natti natt på er så hörs vi i morgon! 




Kommentarer
Nina

Usch och fy för sjukor! Hur länge kommer du ha jobbat då du går på föräldraledighet igen? Jag har börjat fundera på min jobbåterkomst redan fast det är sex månader kvar, får kanske ta ut semestern direkt för att förlänga tiden :P

Svar: Jag kommer ha jobbat 9 månader :-) Började jobba i Maj förra året och kommer gå på havandeskapspenning nu i mitten på februari :-) Toklängtar just nu ! hihihi
Sara´s Dagbok

Lina

usch och fy för sjukdomar av alla de slag. Hoppas ni klarar er. Jag längtar också efter föräldraledigheten. Känns som man kan börja räkna ner snart. :-) Vilken fin mage du har. Min mage har blivit jättestor de senaste veckorna och värre lär det ju bli ;-)

Svar: Tack Lina! Ja fy fy fy för sjukdomar. Men än så länge har ingen magsjuka kommit hit. Dock är vi lite förkylda, hellre.
Ja samma här, den har växt sakta i början men nu har den verkligen sagt poff! Ska bli spännande och se hur stor man kommer bli denna gång. hihihi
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?