Första dagisfoto


Kl. 17:08 |
 
I början av veckan kom bilderna som togs på dagis och idag gjorde vi en beställning. En bild av vardera och gruppbilden. Hoppas de kommer i nästa vecka :-) Då ska ni få se dem uppe på väggen. TUSEN tack till Tildes bästa förskolelärare som tog sig tiden att borsta och fixa håret strax innan :-)
 
Just det, jag skulle aldrig ha skrivit blogginlägget här innan. Bara några timmar efter så fick både jag och Johan magsjuka och har legat däckad. Men nu är vi på bättringsvägen! Men det var ju verkligen ingen hitt att vi båda skulle få det samtidigt. Jisses, hoppas aldrig mer på uppleva det! Nu middagslagning, bus och förbereda inför morgondagens luciafirande på dagis innan jobb.




Kommentarer
Pauline, mamma till två små

Va fin hon blev på dagiskortet =) och skönt att ni är friska nu. Jag håller verkligen tummarna för att jag ska slippa bli magsjuk. kram

Svar: Tack Pauline :-) Ja nu hoppas vi att sjukdomarna håller sig borta i några veckor....
Sara´s Dagbok

Carolina

Så söt! Men usch och fy för magsjukan... Fick idag veta att den härjar vilt på Minnas förskola. Bara att hålla tummarna!!

Svar: Ja fy fy fy så vidrigt det har varit! Håller tummarna att ni klarar er :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?