Jacka


Kl. 16:52 |

Efter mellis (sen lunch för mig) blev det en liten tur i affärerna. Minns inte sist jag spenderade pengar på kläder. Som vanligt blev det till Tilde och denna gång en höst och vinterjacka. Gillar den gröna färgen som hon kommer matcha till en fin rosa mössa i vinter. Rosa och grönt är så fint i hop!

Tack Maria och Ella för i dag!

Desktop1

Jackan hittar du hos Lindex! 

Som ni märker är det låg aktivitet här inne från mig. Lite up and downs just nu, hoppas energin kommer tillbaka. Eller är det meningen att det börjar gå åt sitt slut. Ja, vi får se.





Kommentarer

Hoppas verkligen inte du ska sluta blogga!! Vill verkligen följa med in i eran spännande höst!! :)

Carolina - mamma till två

Fin jacka! Den klämde jag på igår.. :-)

Sandra

Ne, du får inte sluta blogga :) så roligt och läsa ju :) kram

Gunilla

Jättefin jacka, sån vill jag med köpa till lilla M! Först när jag gick in trodde jag vid första anblicken att det var en jacka till dig och tänkte oj en sån vill jag ha, jag letar efter nåt liknande till mig själv haha. Men nu får det bli till dottern istället :-)
Hoppas du hittar inspiration och vill fortsätta blogga, gillar din blogg!
Kram Gunilla

Emelie

Du kan ju inte sluta blogga nu när det händer massa saker i ert liv! :-) Vill följa renoveringen!! :-)

Malin- Mamma till Minelle!

Tack för tipset! Vilken underbar jacka!:)
Kan du inte skiva lite mera om vad ni köpt
Inför dagis?!
Min lilla tjej (född i juni -12) börja i oktober nämligen så
Hade bror roligt att se er "lista" på saker som behövs!
Kram!




Kom ihåg mig?