En ledig helg


Kl. 19:54 |
Hej bloggisar! En vecka med mycket jobb och vakna nätter har satt sina spår. Efter att ha skjutsat Tilde till sin mormor i morse så har jag i stort sett sovit från klockan 12-18. Helt galet, men välbehövligt skulle jag tro. Nu ska jag krypa ner i soffan och mumsa på lite godis och sippa på ett glas Cola Zero. Roligare än så blir det inte denna lördag kväll. Egentligen var vi bjuden på inflyttnings-fest i kväll men kroppen säger i från. Typiskt :-( Senast överförda113




Kommentarer
Anna Överhem

Har eran lilla dam också en sova-oroligt-period nu? R skriker/ropar ofta till på nätterna nu, så man får springa upp och ge henne nappen el dylikt x fler/natt.

Svar: Jaaaa :-( Det är riktigt jobbigt nu. Hoppas det går över snart.

Trevlig helg. Kraaam !
Sarasdiary

Anna Överhem

Oj, halva kommentaren ovan försvann :(

Anna Överhem

Har hon hunnit börja dagge ännu? Jag hoppas också det går över snart, har hållt på i typ 2 v snart(?). Har räknat med en orolig nattperiod i samband med kommande veckas dagisstart, då det blir mkt nya intryck. Vet själv hur det är då man påbörjat nytt jobb el liknande. Tur det är övergående :-)
Trevlig helg! <3

Svar: Hennes dagisstart har blivit framskjuten till 11 september så jag går på föräldraledighet snart igen. Vi hade turen att hon fick plats på dagisstart vi köpt hus.

Så jag vågar inte tänka på hur det kommer bli när hon börjar dagis ;-) hihi
Sarasdiary

KIKKI

Vad jobbigt när det blir sådär..men det är bara att lyssna på kroppen även om det känns tråkigt ibland =/ Hoppas du fått sova ordentligt inatt iaf =) Kram!

Nikita

Skönt å få ta igen sig lite ! De behövs verkligen ibland !
Kram




Kom ihåg mig?