Upp och gå, bara sådär!


Kl. 20:11 |
Som ni vet så är Tilde en väldigt försiktig tjej och som inte gärna utmanar ödet. Men nu från ingentstans så har hon börjat resa sig upp helt på benen och promenerar runt möbler. Håller i sig i en hand och flyttar sig från stol till stol. Favoritmöbeln att gå runt är köksbordet men vardagsrumsbordet är också skoj då hon kan förflytta sig till fåtöljen. Sängen får vi ju inte glömma, det var den som hon började att resa sig mot först. Nu håller jag tummarna att hon börjar gå inom tre veckor så jag hinner se de första stegen. Det vore lite ledsamt att hon tar de första stegen medan jag jobbar. Nu är jag lite självisk, men det får jag väl vara ? Vem vill inte se sina barns första steg ? Och givetvis hoppas jag det blir under en helg så J också är med och få se :-)   Senast överförda31

Suddiga bilder, i know!





Kommentarer
Malin S

Klart man vill vara med. Helst vill man ju vara med i alla händelser och allt de lär sig hela tiden :) Och alltså.. hon är ju så söt så det är galet!!

Svar: Jaaaa, visst är det så! Och det går ju inte med allt ;-) hihi Men just att gå känns så stort.

Många många kramar <3
Sarasdiary

Pauline

Men Å stora tjejen, va duktig hon är <3

Jag har försökt kommentera ifrån datorn i din blogg flera gånger men det kommer inte med. Gör ett försök ifrån mobilen och ser om det går bättre!
Kram kram

Svar: Jag såg de hamnat i spam, har godkänt de nu :-) så tokigt att vårat spam-filter är så strängt :-(

Tänk vad snabbt det går när de kommer på någonting de små :-) hihi

Kram <3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Nej men å.. stora tjejen :) Duktig hon är :)

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Duktiga Tilde :)

Camilla

Söta go skruttan. Å man vill ju vara med på allt. Här har jag en liten tjej som också går massor efter möblerna hon har börjat klättra också puh nu börjar det.

Ha en fin dag

Kram

Gunilla

Förstår precis, det vill man ju inte missa :-)
Vår dotter tog sina första steg kvällen innan min man skulle åka in på sjukhus i två veckor för en komplicerad magoperation. Jag är så himla glad att han hann se det, om det hade skett när han låg inne så hade han blivit helt knäckt. Ibland har man tur!
Tror säkert att Tilde kommer gå ett par steg inom kort eftersom hon redan är så duktig :-)




Kom ihåg mig?