Tisdagsbesök&En dagens


Kl. 09:30 |
God morgon bloggisar! Har precis sjunkit ner i soffan och ser på gårdagens avsnitt av Biggest Loser medan Tilde sover ute på balkongen bland fågelkvittret. Jag tror hon sover riktigt gott :-) Idag får vi besök av Malin efter lunch och det var verkligen inte i går. Som vi längtar och ser fram emot det! Just nu utbildar Malin sig till PT och ska idag testa några saker på mig, hur spännande ? Jag hoppas Tilde väljer att sova direkt efter lunch så vi får några minuter i lugn och ro ;-)

Senast överförda33

Idag grävde jag fram en superhärlig tunika som jag har glömt bort. Den är köpt hos Veromoda och har fin detalj på ryggen. Under har jag ett långt svart linne som får fungera lite som en kjol. Strumpbyxor under. 

Vet ni vad ? Jag är så sugen på att slänga i massa ljusa slingor i håret. Nu har jag varit brunett många år och känner att nu är dags för något nytt. Kanske är det något att önska sig av Tilde till morsdag ?





Kommentarer
Pauline

Du är alltid så fint klädd <3 va kul att känna någon som snart är PT, då kan man ju få lite tips =)

Hoppas ni får en toppendag! Kram

Seema - Mamma till två små gulltroll

Hej hej!
Jag undrar om jag skulle kunna få receptet, på den här lasagen: http://lifestyleblogs.se/sarasdiary/2012/10/15/lasagne-till-middag/
Hittade inget recept till denna goda sak, så hoppas det finns ;)

Svar: Ååååå, inget recept tyvärr. Men jag brukar göra vanlig köttfärsås, spenat plattor och smaksatt keso istället för bechamel :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?