Pyspunka och kundvagns-premiär!


Kl. 20:21 |
Ä.n.t.l.i.g.e.n har jag fått bäddat ner mig i sängen. Tilde ligger nattad och förhoppningsvis tänker hon sova i några timmar tills hon inte vill ligga i sin säng längre och J ser en film. Själv så ska jag passa på att se gårdagens avsnitt av The following som jag inte orkade se. Först hade jag tänkte se Revenge men kom på att det går ju på tv´n i kväll så det kan jag inte se förrän i morgon. Jag tänkte berätta lite snabbt om dagens test/analys som Malin gjorde på mig och till min förvåning så har jag en bra rörlighet i kroppen och klarade de flesta testerna. Jag blev lite nervös när jag skulle gå ner i en djup knäböj med pinne men den fick godkänt! :-D Okey, här kommer mitt resultat: - Stram/kort framsida lår - En liten pyspunka i rumpan (!) - En liten pronation i höger fot Pyspunka i rumpan innebär kort och gott att jag har dåligt med muskler i rumpan. Vilket är ganska vanligt framför allt efter en graviditet. Jag fick några övningar som jag ska börja köra så får vi se om den försvinner. Tydligen är det viktigt att åtgärda det om man vill ha resultat av all ben och rump-träning!   Senast överförda37

 När vi åkte hem stannade vi till vid Hemköp och eftersom jag inte hade vagnen med blev det premiär på kundvagnen för Tilde. Hon gillade! 

Trevlig kväll på er!





Kommentarer
Malin ☆

Hihi, vi får pyspunkaträna tillsammans här framöver för starka rumpor vill vi ju ha :D

Puss!

Svar: Hihi, ja det ser jag fram emot vännen :-D hihi

Puss o kram!
Sarasdiary

Pauline

Va spännande med lite rumpträning, dela gärna med dig utav övningarna om du vill det =)

Alltså din dotter är så sjukt söt <3




Kom ihåg mig?