Morgonstund


Kl. 08:25 |

God morgon!

Vi gjorde morgon för  2 1/2 timme sedan och Tilde har precis somnat för sin förmiddagslur.Tycker det är i tidigaste laget för den luren men vad ska man göra när hon är så trött och somnade bums ?  Nu  ska jag passa på att dricka en varm kopp kaffe, äta frukost och se på gårdagens avsnitt av Biggest Loser sverige. Såg ni första avsnittet ? Vad tycker ni ? Lite extra kul denna säsong då jag har gått parallelklass med en av deltagarna, Karin Fernström. Givetvis hejar jag på henne :-)

  tumblr_ml0bnusuR11ravgh7o1_500_large




Kommentarer
Lynetmor

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

ISLANDSMAMMA

Fjufff jaaa mina små vaknade 05:30 i morse och känns som halva dagen har gått nu vid 10:00 :-)

Märker stor skillnad nu när det blir ljusare på kvällarna och på morgonen hur det blir svårare att sova.

HAPPY HAPPY DAY söta fina och jaaaaa vissa dagar önskar jag att jag drack kaffe :-)

Malin

Verkar bli en bra säsong. Tycker det är inspirerande att se hur mycket resultat de kan få ☺




Kom ihåg mig?