Dags 1års-kontroll


Kl. 12:11 |

Nu ska vi kasta i oss lite lunch här och sedan är det dags för 1 års kontroll för Tilde samt en spruta. Det ska bli spännande och få se hur mycket hon väger nu och hur lång hon är! Sedan tror jag vi tar en promenad in till stan. Jag behöver en ny almanacka nu när jag börjar jobba. Men om jag inte har fel så är de väl "slut"? Det är ju mitten av året nästan ;-) Den senaste jag hade var en personlig almanacka som jag gjort på nätet. Då kan man själv bestämma när den ska börja och det är ju toppen. Kanske får bli en till sådan ändå.

Senast överförda41

När Tilde fyllde år fick hon en fin pelargon av sin farmor. Jag Ä.L.S.K.A.R Pelargoner och ska ta någon dag nu framöver en prommis till trädgården och köpa på mig några stycken :-) I bakgrunden ser ni en kanna från Mateus, ett porslin jag samlar på!





Kommentarer
Pauline

Stora tjejen, tänk att hon redan är 1 år =) lite nyfiken på vad hon fick i födelsedagspresent =)

Önskar er en trevlig Valborg! Kram




Kom ihåg mig?