Bumperskydd


Kl. 08:00 |
Jag har fått många förfrågningar var jag har fått tag på mitt bumperskydd som jag har på vagnen. Det var nämligen en tjej på facebook som sydde upp jättefina men nu har hon tyvärr fått sluta på grund av olika orsaker. När jag köpte detta skydd i höstas trodde jag Tilde skulle uppskatta det nu när hon sitter upp men hon lägger inte ens märke till den ;-)  Är hon kanske för stor ? Vilket fall som helst så tänkte jag sälja det om någon här är intresserad för en billig peng. Det passar till en bugaboo CAM 2 men kanske lika bra till CAM 3 ? Kan givetvis ta mått!

bumperskydd

Mejla [email protected] om du är intresserad

G.o.d.m.o.r.g.o.n! :-D





Kommentarer
Emilie

Om den fungerar på Donkey så är jag intresserad :)

Svar: :-)

Har kollat och måtten på CAM är 56x12 och donkeyn 49x11,5

Alltså är din något kortare! Dock tror jag det går att "vika" in så den passar. Du får bestämma :-)
Sarasdiary

therese

Jag köper den gärna om den finns kvar?! Vad vill du ha för den?? Mvh Therese

Svar: 75 :- så bjuder jag på frakten! Mejla mig om du är intresserad med din adress så skickar jag den :-)

Trevlig helg!
Sarasdiary

therese

hejsan!
förstår om bumperskyddet redan är sålt, då jag totalt missat ditt mail... om inte så för jag över pengarna omgående. mvh therese




Kom ihåg mig?