Wednesday diary


Kl. 11:12 |

Hej finisar!

Vilket härligt väder vi har vaknat till i dag, i alla fall här i Sundsvall! Just nu väntar jag på att sju-sovaren aka Tilde ska vakna så vi kan bege oss ut på en promenad. Jag vet inte hur länge damen har tänkt sova nu men vi är  uppe i två och en halv timma och jag börjar bli lite rastlös ;-) Jag har hunnit äta frukost i lugn och ro, sett gårdagens avsnitt av Hollywood fruar, pysslat lite i hennes bok och blogga lite. Många förändringar som sker nu med våran lilla dam!

Några bilder från i sommras då vi fick njuta härliga förmiddagar på altanen i hudik.. Nu ser vi framemot nästa sommaren, då får vi havsutsikt :-D





Kommentarer
Malin ☆

Va, men ska ni flytta? Vadå havsutsikt? Nyfiken AB här nu, haha :D

KRAM!

Svar: Haha! Ingen flytt på oss ;-) Familjen i Hudik har köpt ett sommarhus vid havet :-)

KRAM!
Sarasdiary

Marie

Ni är så välkomna så:-) Saknar er! Kram

Svar: Vad bra :-) hihi Vi kanske kan komma ner då Johan åker till Amsterdam, 28 september :-) kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?