Wednesday diary


Kl. 08:00 |

Godmorgon vänner!

Igår fick vi besked om att vi inte kommer ha tillgång till varken toalett eller vatten under hela dagen. Hur kan man gå ut med den informationen dagen före ? Vi har tur som har så fina vänner som vill hysa mig och Tilde strax före jag ska iväg på ett möte på jobbet efter lunch! Så under dagen blir det lite "on the go" inlägg från iphonen, men det gillar ni ju, eller hur ? :-) Jaja, nu måste jag göra mig ordning här och packa färdigt så vi klarar oss hela dagen!

Önskar er en fin dag

 

Psssst! Glöm inte tävla om den fina t-shirten :-)





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Livsstil

Oj! Ja det verkar ju inte vidare snällt att säga till om dagen innan :S

Svar: Nej:-( Men så skönt att det har gått bra idag ändå :-)
Sarasdiary

Malin

För ett par veckor sedan knackade det på dötrren här och då skulle vattnet stängas av om 20 minuter!!! Panik! Två småbarn och utan vatten! Jaja, bunkra upp med hinkar med vatten bara :) det blir väll lätt så att det inte går enligt planen för arbetarna och av säkerhetssjäl måste vattnet stängas av. Inte så lyckat om dom skulle råka ha hål där vattnet går ;)

Svar: 20 minuter före? Det var inte dåligt! Jisses så ARG jag skulle bli! :-(
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Vad knäppt att dom inte säger till innan! Tur att ni har så fina vänner!! KRAM

Svar: Ja verkligen! Vi har sån himla tur :-) Men nu är det över och så skönt att det är färdigt nu :-D
Sarasdiary

Emelie

Vilken fin header!

Gillar dina byxor, superfin i färgen! :-)

Kramkram

Svar: Tack vännen!
Jag älskar byxorna :-) KRam!
Sarasdiary

elin-mamma till Signe

Vad snygg nya headern blev:-)

Svar: Tack Elin!
Dock blir det inte långvarig ;-) hihi Men en liknande kommer upp snart!
KRAM
Sarasdiary

Nikita

Vilken Superfin header!!

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Headern är jättefin :) kram




Kom ihåg mig?