Parvel!


Kl. 17:25 |

Vi har bara kört med strumpor från POP då jag tycker de sitter på bäst. Minns att jag köpt några strumpor från H&M men de var bara att kasta. Det värsta som finns är väl ändå strumpor som åker av ? Idag efter lunchen var jag in på Åhlens och tog ett varv och med oss hem fick tre par nya stumpor följa, från deras märke Parvel. Det är exakt samma strumpor som POP men till ett mycket bättre pris, 3 för 2 :-)

Parvelstrumpor till en liten parvel ;-)

Vi har också en fleece parveloverall som är exakt som den från POP, men till halva priset. Många betalar bara för märket, gör du ?





Kommentarer
My - Mamma till Alma

H&M strumpor var kassa när de var små, men nu sitter de bra tycker jag :) billiga åtminstone :) Gekås har väldigt bra strumpor för oss som bor nära :) jag betalar gärna inte mer än nödvändigt. På skor och vinterkläder betalar jag gärna mer för om jag vet att det är bättre än de billiga :)

Svar: Det har jag också hört att de ska passa bättre ju större barnen blir :-)
Sarasdiary

Sara T

Ryktet säger att Åhléns kläder och pop sys på samma ställe. Vet inte om det stämmer men vi är väldigt nöjda med både parvel och varför därför från Åhléns.

Svar: Aha! Det har jag inte hört talas om. Men det kan nog stämma. Alltid när jag går in till Åhlens och tar en sväng runt barnavdelning har jag jämförmt många plagg!
Parvel är ju grymt!

Ha en sin kväll Sara!
Sarasdiary

bra tips där! här använder vi bara pop så alternativ (till ett bra pris) är ju toppen!

Svar: Ja eller hur! Känns ju lite dumt att behöva betala det dubbla bara för att det står polarn och pyret!
:-)
Sarasdiary

Jessica - mamma till Joanna

Härligt med tips! Jag betalar inte för märket men däremot för kvalitén, och då behöver det inte vara PoP.
Ha en fin lördagskväll! Kram

Sandra

Söta små fossingar :)

Carolina

Har ett par fleece-tröjor från Parvel, som min stora tjej hade när hon var mindre.. Lillan kommer att få ärva dem. Riktigt mjuka och sköna inuti. :-) Men här hemma blir det mycket PoP också.. Till första dottern köpte jag kläder från massa olika ställen, men de som hållt sig fina är de från PoP tycker jag och de mesta kan ju även lillasyster ärva nu så då känns det ändå prisvärt.

Stina

Hon är så himla söt lilla Tilde, ser ut som en liten docka! ^^
Blir så bebisgostokig när man ser alla små söta hjärtan, längtar ihjäl mej tills våran prins är färdigbakad! :)




Kom ihåg mig?