Ögonfransförlängning


Kl. 10:44 |

I måndags gjorde jag en ögonfransförlängning, fick det i födelsedagspresent! Jag gjorde det i Hudiksvall hos en tjej som heter Caritha Berggqvist som har Cardi´s Naglar och Fransar. Caritha är Dipl. Nagelterapeut och Cert. Frans stylist. Två timmars total avkoppling och vilket resultat. Jag är toknöjd! Hur lyxigt är det inte att slippa mascara varje dag och vakna upp "fin" när man tittar sig i spegeln ? :-)

Jag gillar inte close-up bilder då det är så svårt att bli nöjd. Men denna får duga, hoppas ni ser. Här har jag alltså ingen mascara på mig :-)

Funderar ni på något ? Fråga på så ska jag svara så gott jag kan :-)

Vill du också göra ögonfransförlängning ?

Kontakta Caritha på telefon 070-690 00 10

[email protected]





Kommentarer
elin-mamma till Signe

åh! trodde inte att det fanns här. Vad kostar det? vart ligger salongen?:-)

Svar: Det kostar 850:- och håller till i Sandvalla :-)
Sarasdiary

Miss Tess - tävla om 500 kr

Fab.!
Skulle definitivt också kunna tänka mig att testa ögonfransförlängning, måste nog gör a det snart. Tack för inspo.

Therese

Svar: Du kommer inte ångra dig :-)
Sarasdiary

Nilla

Men hur länge håller det då? :)

Svar: De faller av då dina egna faller av. Ca 8 veckor. Men de rekomenderar att man fyller på var 4:e vecka :-) och då till halva priset.
Sarasdiary

Malin ☆

Åh så bra det blev vännen! Förstår att du är nöjd :D

Svar: Tack :-)
<3
Sarasdiary

Pia

Blev jättefint, och kul att du blev så nöjd:-)

Svar: :-)
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Vilken av förlängningssorterna är det? Det finns ju en som liknar "singelfransarna" man kan köpa på tex åhlens som jag testade i USA, då använde de jättehårt lim som skavde på ögonen vilket inte alls var skönt, plus att de var så hårda att de formade om ögonen så jag såg jätte konstig ut. Sen finns det ju de som är mer som hårextensions som håller i upp till 8 veckor (tills den egna fransen trillar av). Trodde den sistnämmnda var jättedyr men har inte helt koll.

Svar: Det sistnämnda :-D
Det kostade 850 :-

Det du beskriver låter inte alls kul. Men detta känns inte alls och hon satte dit en frans i taget, 72 stycken på vardera öga ;-) hihi
Sarasdiary

Malin S

Jättesnyggt!

Svar: Tack :-)
Sarasdiary

Sara E

Fint! Caritha är min kusin:-) va roligt att det var henne du var hos. Kram

Svar: Tack :-) hihi vilket sammanträffande!
Kram
Sarasdiary

Sofia

Wow Sara! Blir sugen jag med. Du är så fin <3

Svar: Tack Sofia! Jag blev jättenöjd. Men lite ovant också :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?