Monday diary


Kl. 10:47 |
Hej på er!

Kikar in en snabbis och säger hej :-) Här hemma sover Tilde just nu en liten nap (hon somande i sin babysitter som inte har hänt på vääääldigt länge). Jag håller på att göra mig ordning då vi ska iväg om en timme. Vi ska göra ett nytt försök till att ta bilder till en ny header. Sundsvall bjuder ju verkligen på perfekt väder för det idag! Sol, kaffe ute och träffa finaste vännen som kommer proppa mig full med energi. Helt klart en bra start på denna vecka :-D

Just det, ikväll ska jag göra något riktigt galet! Berättar mer lite senare om det ;-)





Kommentarer
Malin ☆

Ska bli jättemysigt vännen! Idag har jag med mig dubbla objektiv så idag ska jag lyckas, haha :D

Ses snart!
<3

Svar: Såklart du kommer lyckas vännen, du är SÅ duktig! <3
Ses snart :-D

Puss!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?