Glad fredagkväll!


Kl. 20:12 |

Godkväll finisar ♥ !

Nu har J nattat en väldigt trött tjej och jag har kommit upp ur ett skönt bad. Alldeles nyss fick vi främmande och ska sjunka ner i soffan med chirre, dirre & cola zero! Till veckan blir det nya tag, eller hur ? Jag tror vi ska se en film, men vet inte vilken. Hur som helst blir det en tidig kväll, i natt ska jag vara stenhård! Wish me luck ;-)

Från idag påväg in mot stan! Idag invigde jag fin fina sjalen från Ester Elenora och jag älskar den! Jag tror den kommer bli välanvänd och jag tycker den passar perfekt till min bruna skinnjacka. Den är köpt hos Creative Lounge!

Den grå tröjan får bli ett shoppingtips från Cubus! Finns i fler färgen och är sådär lagom loose men ändå inte helt formlös. Förstår ni vad jag menar ? :-) 149 :- kostar den.





Kommentarer



Kom ihåg mig?