Fyra instagram


Kl. 16:38 |

Hemma efter en dag ute på Birsta! Det var riktigt roligt att träffa några mammor och deras söta barn idag för en lunch på Ikea. Hur plånboksvänligt är inte en lunch för 29 :- ? Efter lunchen fortsatte jag och Frida in på Birsta där vi även slog oss ner på Wayne´s för en kaffe och fortsatte surra på. Så skönt att ha kommit "hemifrån" idag då vi har spenderat många dagar här hemma pga sjukdom. Nu är vi på spåren igen känns det som :-)

Förresten, spana in  Wiloo. Där säljer Frida b.la mössor, babynest och finfina klänningar! Ni som älskar stjärnor kommer älska mössorna & stolsdynorna!

Ni hat väl inte missat att jag öppnat upp Instagram för alla ? jag heter sarasdiaryblogg  :-)





Kommentarer
Sandra

Har du nyss gjort mörkröda slingor eller har du haft det ett tag och jag bara totalt har missat det tills nu? :) jättesnyggt iaf :) kram

Svar: Nej jag har inte färgat håret hihi :-)
Sist jag färga var med Tilde i magen och då slängde jag i en färg själv här hemma ;-)

Kramis
Sarasdiary

Frida - Mamma till Lloyd

Åhh, gulle dig! Tack för igår :) kram kram




Kom ihåg mig?