Friday diary


Kl. 08:40 |

Godmorgon bloggisar!

Här har vi precis klivit upp från en riktigt bra natt. Åt endast kl 03.00 och sov sen till strax före 08.00 Dock tror jag detta bara är en engångsföreteelse och att jag inte borde skriva det, men nu gör jag det ändå!  Nu ligger Tilde och gymmar och jag ska göra i ordning frukost. Ute öser regnet ner så idag blir vi inne och myser. Tilde ska få sova ute på balkongen i sin vagn idag så hon får lite frisk luft i alla fall :-) I eftermiddag får vi besök från hudiksvall och det ser vi som alltid framemot. Nä, nu är det någon som ropar ;-)

Önskar er en fin dag och en trevlig helg





Kommentarer
ISLANDSMAMMA

HAPPY HAPPY FRIDAY söta fina :-)

Hihihi det är en stoooooor isländsk tradition att alla barn sover ute året runt, jag har gjort det med mina små och dom sover såååå gott och hur länge som helst, var bara vår rutin.....kom i håg ibland när jag berättade på tex på öppna förskolan att jag fick lite "hmmm jahaa från svenska mammorna"...hihihi :-)

Svar: Tack detsamma! :-D

Jag tror också det är superbra att de sover ute i ur och skur. Huvudsaken de har bra kläder så de inte fryser alternativt blir för varm :-)

Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?