Enåkpåse i min smak


Kl. 08:00 |

Jag har gått och blivit lite kär! I en åkpåse. Jag har tidigare, fram till nu varit nära att klicka en hem från Elodie Details. Men så igår kväll fick jag se vad babyshop hade fått in. Jag har aldrig hört talas om märket The Buppa Brand. Men de har iallafall kommit med fyra olika åkpåsar till ett rimligt pris, 799 :-. För mig var det inte så svårt val om vem som föll mig i smaken ;-) Eftersom våran bugaboo är svart och röd vill jag inte ha en åkpåse med för mycket färg, det röda räcker. Så en svart med en vit stjärna vore perfekt! Ja denna skriver jag upp på min önskelista :-)

"Vinteråkpåsarna är gjorda i ett kraftigt yttertyg i polyester. Fodrade med varm fleece och stoppade med två lager polyestervadd. Håller garanterat ditt barn varm och go. Det finns åtta hål i bakstycket för att passa marknadens alla vagnselar. Framstycket är helt avtagbart och det finns två lösningar för att hindra åkpåsen från att glida ner från ryggstödet". 

Enligt babyshop passar denna åkpåse perfekt till en bugaboo!





Kommentarer
Pauline

Den var riktigt snygg och kommer passa utmärkt till vagnen =)

Kram

Svar: Det tror jag också :-)
Sarasdiary

carro mamma till tilde

Oj då har du missat många fina åkpåsar :D Jag har själv en Buppa som jag köpte förra hösten, den är toppen i min City cross!
Bara så du vet, det finns en grupp (The Buppa brand outlet) på Facebook jag är med i, ska vara utförsäljning den 29 sep på vissa av åkpåsarna i Buppas sortiment, det är Buppas grundare & ägare som har gruppen :) Hon har ofta rejäla rabatter för oss i gruppen, så gå med tipsar jag dig.

Svar: TACK för tipset Carro! :-)
Och vilket fint namn din lilla dotter har <3
Sarasdiary

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Vi köpte den åkpåsen förra året och vi var sååå nöjda :) Hur varm och mysig som helst!

Ida

Pssst! Lottar ut en sån på bloggen nu!

Svar: Tack för tips! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?