En riktigt bra kväll!


Kl. 11:24 |

Hej mina vänner!

Vilken trevlig kväll vi hade igår :-) Det blev som sagt en två-rätters, dessert gick verkligen inte ner så det blev en alkoholfri drink i baren istället ;-)  Tack Malin för att du är du♥

 God plocktallrik till förrätt lagom till två :-)

Ryggbiff perfekt tillgjord :-)

Supergod alkoholfri-drink & jag i farten...

Nu ligger Tilde och sover sin lilla förmiddagslur men vaknar säkert när som helst. Jag ska börja packa lite eftersom vi ska ta en tur ner till hudik idag och stanna till på måndag. På måndag ska jag nyttja en födelsedagspresent jag fick då jag fyllde år. Och det ska bli så spännande. Jag ser verkligen framemot att få ligga ner i två timmar och bli ompysslad ;-) Kan ni gissa vad jag ska göra ? hihi

Jag har gjort några förinställda inlägg som kommer blandas med on the go inlägg :-)

Ha en fortsatt trevlig helg finisar!





Kommentarer
Sandra

Du ska på spa tror jag :) ha så trevligt i Hudiksvall :) kram

Svar: Hihi, inget spa ;-)
Tack Sandra!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Vilken fin bild på dig från gårdagen :) mys med finmiddag med bra sällskap också :)

Svar: Åååå tack Helena :-)
Sarasdiary

Såg himla gott ut! :) Massage tror jag :)

Svar: Hihi, inte massage ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?