En onsdag


Kl. 10:08 |

Hej finisar!

Tilde sover sin förmiddagslur nu ute i regnet och jag passar på att "jobba" lite med bloggen. Lite som ska fixas,mejl ska skickas och svaras på. Jag är SÅ glad att jag har bloggen och ER nu när jag är föräldraledig :-) Ni är de bästa läsarna man kan ha! ♥

Idag ska vi ha en riktigt skrotar dag här hemma, sköna mjuka kläder och tända ljus. Busa och skratta och KRAMAS! Dagar man borde ha betydligt fler av om ni frågar mig.  Visst, jag tycker om att träffa vänner för en fika på stan eller hitta på annat skoj men det är viktigt att stanna upp i allt och bara vara.

Det var längesen jag drack kaffe ur dessa STORA muggar. Men idag är det en sån dag...





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Mysdagar är ett måste för attöverleva :)

Svar: Absolut! Då laddar man batterierna :-)
Sarasdiary

glömde ju säga sist jag tittade in att nya headern är superfin (fast sist jag tittade in såg den nog annorlunda ut? hursomhelst FIN haha ;)
mys nu på med din lilla hönaböna idag..dagar som absolut ska tas tillvara på!

kram.

Rebecca

Hejhej!
Tack så mycket!

De där dagarna är guld värda och det gäller att ta till vara på dom när det finns tid och utrymme.
Njut dagen lite extra.
Kram Rebecca




Kom ihåg mig?