Dagens sara


Kl. 18:00 |

Hej bloggisar!

Här kommer en sen dagens outfit. Som ni märker blir det inte så ofta jag visar dagens eftersom då vi är hemma skrotar jag bara runt i myskläder och det är väl inte så inspirerande kanske ? ;-) Men när vi ska iväg någonstans tar jag gärna en bild och visar er. Sen att jag ofta visar en obäddad säng i vårat sovrum och ett klädesplagg på golvet bryr ni er väl inte om va ? ;-) Välkommen hem till oss!

Ny tröja från blingo & prisvärda jeanleggings från Veromoda! Den virkade sjalen minns jag tyvärr inte vart jag har köpt, men den är helt klart en favorit i min garderob :-)





Kommentarer
Sandra

Ne, varför skulle vi bry oss i det? :) ibland på morgonarna orkar jag inte bädda innan jobbet så jag gör det när jag kommer hem. är ingen morgonmänniska, så jag går bara upp så jag hinner äta frukost och sminka mej :) kram

Svar: :-D

KRAM!
Sarasdiary

Hanna Z

Ja jätteskönt! Vi tog inte reda på kön, det får bli överraskning, mycket roligare så, hihi.

Svar: Så kände vi också :-)
Kram!
Sarasdiary

Malin S

Näää för här är nästan aldrig sängen bäddad och golvet är fullt med kläder ibland haha!

Nena: Foto - DIY - Livsstil

Men det är väl underbart att livet inte måste vara som en perfekt inredningskatalog? Kör på, jag gillar dina dagens, naturliga och härliga :)

Svar: Och vad kul att du gillar mina dagens :-) Vad glad jag blir <3 <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?