Våran Tilde


Kl. 16:23 |

Eftersom jag var så snål med bilder på Tildes 6 månaders inlägg bjuder jag på denna! Idag har jag och Tilde tagit oss tiden till att fota lite. Jag hade tänkt boka tid hos en fotograf för att ta 6 månaders bild men tror nog allt jag fick till en eller två bilder som vi kan göra någonting med. Här har jag lekt lite med bilden och redigerat lite med ljus som ni ser. Som sagt, lekt lite ;-)

Tilde 6 månader och fyra dagar 7240 gram och 65.5 cm lång och ett huvudomfång på 43,4 cm

Våran älskade perfekta tjej

Tildes jumpsuit kommer från Villervalla och är köpt hos PirumParum. En present från en av hennes bästa kompisar, Kerstin!





Kommentarer
Nikita

jättefina bilder på en söt Tilde!
och någon fotograf behöver du inte, som du skrev leker man lite med ljus osv får man till fina bilder själv många ggr :)

Svar: Tack Nikita :-)
Ja det känns onödigt dyrt när man kan få till någorlunda bilder hemma iaf :-)
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Så himla fin är hon!! ❤

Svar: <3
Sarasdiary

Malin S - form&design

Men söt-trollet!! Jättefina bilder!

Svar: Tack Malin :-)
Sarasdiary

Sötaste tjejen :)

Ann-Sofi Engström

Underbara bilder!
Tycker inte att du behöver gå till någon fotograf, fota är du så bra på själv.
Kram på dig

Svar: Vad snäll du är <3
Sarasdiary

Yasmine

Herregud så søt hon är!!

Svar: En riktig sötnos :-) hihi
Sarasdiary

Malin-mamma till sam och tim

Jättefint!!! Har du använt
Något program på macen? Vilket isf? Kram

Svar: Jag har använt iphoto, där bilderna hamnar när jag för över. Blev väldigt förvånad över att det är så bra. Jag kommer nog inte behöva ta hem något annat program för just bildredigering. Men kan inte hitta att man kan lägga till text någonstans.
Sarasdiary

Sara G

<3 Finaste lilla gumman. Vi längtar efter er.

Svar: Och vi efter er! <3

När ses vi tro ? Vid jul ?
Puss&Kram
Sarasdiary

Sandra

Man dör ju en smula, så otroligt söt :)

Svar: :-)
Sarasdiary

Hanna - Trebarnsmamma

Söt hon är!

Pia

Vilka härliga kort:-) hon är ju så söt :-)

Pauline

Hon är ju bara SÅ söt eran lilla tjej och du behöver verkligen inte gå till någon fotograf. Du kan ju det där =)

Kram

Svar: Tack Pauline!
Bara jag tar mig tiden att fota så kan det bli några bra bilder. Men sen är Tilde inte så enkel att fota, eller ja barn överhuvudtaget är väl svårt ;-) hihi
KRamar
Sarasdiary

hon är ju för go! och bilderna blev jättefina!

Svar: Tack Michaela :-)
Sarasdiary

Stina

Lilla dockan, vad himla söt hon är! :)

Svar: En riktig sötnos :-) hihi
Snart får ni träffa eran sötnos! :-)
Sarasdiary

bina

Åh vilken vacker liten flicka! Underbara kort!

Emelie

Så himla söt!! :-)

camilla

Jaa hon är verkligen helt perfekt! Så underbart söt! Hon hade varit något för vår Elton. Haha ;)

Ha en fortsatt mysig fredag!!

Puss & kram på er




Kom ihåg mig?