"On the go"


Kl. 20:54 |
Hej finisar! Kikar in och önskar er en mysig lördagkväll vad ni än gör. Jag & Tilde har haft en härlig dag med min familj från Hudik som kom på besök idag :-) Alltid så himla trevligt! Här nedan kommer lite on the go bilder från idag ;-)

Den vita lampan skulle göra sig väldigt fin i vårat vardagsrum. Finns hos Village. Har ni sett de söta burkarna som finns på IKEA? Hur fiffigt som helst att piffa upp burkarna med fjärilar! :-)

Blev bjuden på smarrig middag på Biteline :-)

Här syns det verkligen hur trött jag är! *Gääääääsp* Men jag bjuder på den ;-) Tunikan är Odd Molly, jeansen är please och gummistövlar Hunter! Och vagnen, jag ÄLSKAR våran bugaboo!

Nu ska jag tända lite ljus med doft som fick följa med hem från IKEA och sen hoppar i soffan. Tilde sover sedan mer än en timme tillbaka så nu ska jag samla lite energi! Och tankarna går självklart till min underbara sambo också som idag sprang Tjur ruset för första gången. Nästa år ska vi springa tillsammans! Och just det, direkt efter loppet blev han bortrövad ;-) Förhoppningsvis kommer han hem i morgon...

I morgon drar jag en vinnare till ett presentkort hos Magasine Krantz! Så än har du chans att vara med :-) Klicka H Ä R så kommer du direkt till tävlingen!





Kommentarer



Kom ihåg mig?